Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Παρουσιάζουμε τους υποψηφίους τοπικούς συμβούλους από τον Βαρνάβα.

ΚΑΤΣΙΚΗ ΑΛΕΞΙΑ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1970. Διαμένω στον Βαρνάβα. Τελείωσα το γυμνάσιο Καπανδριτίου και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα επί 27 συναπτά έτη. Αποφάσισα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση με στόχο το καλύτερο για τον τόπο μας.




ΔΗΜΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Γεννήθηκα στον Πειραιά, αλλά μεγάλωσα στον ευλογημένο τόπο του Βαρνάβα.
Έχω σπουδάσει Marketing και Δημόσιες Σχέσεις, ενώ έχω προϋπηρεσία 15 ετών στην διοργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων. Είμαι μητέρα ενός αγοριού 4 ετών.
Πάντοτε προβληματιζόμουν για τα πολλά λόγια που ακούγονται στα δημοτικά συμβούλια και γράφονται πίσω από τα πληκτρολόγια, χωρίς όμως να συνοδεύονται από πράξεις ουσιαστικές για την βελτίωση της ποιότητας ζωής στον τόπο μας. Με εφόδιά μου, λοιπόν, την ψυχραιμία, την αλληλεγγύη και την διάθεση για δημιουργία, επιλέγω και πιστεύω στην «Λαϊκή Συσπείρωση Μαραθώνα» και στον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Σπύρο Ηλία, καθώς είναι ο μόνος που έχει ως μοναδική επιταγή το κοινό καλό.
Με δύναμη από τον... Βαρνάβα για τον Μαραθώνα μας!

 

ΗΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση και τον συνδικαλισμό από 18 χρονών και τώρα είμαι 57. Πιστεύω ότι ο πολίτης πρέπει να είναι ενεργός, να έχει άποψη για τον τόπο του και να παλεύει να τον κάνει καλύτερο. Από την ψήφιση του Καλλικράτη και μετά οι τοπικές κοινότητες έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αυτή την πενταετία που η «Λαϊκή Συσπείρωση» είχε την ευθύνη της διοίκησης της τοπικής κοινότητας Βαρνάβα, οι περισσότερες αποφάσεις που πήραμε ήταν ομόφωνες. Παρόλα αυτά, το δημοτικό συμβούλιο και ο δήμαρχος προσωπικά, δεν υλοποίησε ούτε μία. Αυτή είναι η δημοκρατία στην οποία πιστεύουν. Διεκδικούμε ξανά με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» και υποψήφιο δήμαρχο τον Σπύρο Ηλία την ψήφο των δημοτών του Μαραθώνα. Πιστεύω ότι οι πολίτες πρέπει να δώσουν δύναμη σε ανθρώπους που αγωνίζονται ανιδιοτελώς για τα προβλήματα αυτού του τόπου. 

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΚΗΣ

Για όσους με γνωρίζετε ή όχι, γεννήθηκα και έζησα σε αυτόν το τόπο και τον λάτρεψα. Μου πρόσφερε πολλά και νομίζω μετρά από σχεδόν μισό αιώνα πρέπει και εγώ να κάνω κάτι για αυτόν, για να έχουν και οι επόμενοι να βρούνε κάτι να χαρούν. Αποφάσισα να συμπορευτώ με ανθρώπους που με ζήλο μάχονται για ένα καλύτερο αύριο, χωρίς να λυγίζουν. Καλώ όλους, νέες, νέους, μικρούς και μεγάλους, να στηρίξουμε την παράταξη που αγωνίζεται για αυτά που μας αξίζουν.


ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΔΑΜΗΣ

Ονομάζομαι Σωτήρης Αδάμης και είμαι 32 χρονών. Εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος. Μεγαλωμένος στον Βαρνάβα Αττικής και ξέροντας τα προβλήματα του τόπου μου, αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά, όπως και άλλοι νέοι του χωριού μας,
στο πλάι της «Λαϊκής Συσπείρωσης Μαραθώνα» για να κερδίζουμε μάχες δίπλα σε πραγματικούς αγωνιστές.

 

ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Γεννήθηκα στη Σάμο και μεγάλωσα στο Αιγάλεω. Είμαι 57 χρονών και εργάζομαι στην Πολεμική Αεροπορία ως ηλεκτρολόγος. Από το 2011 κατοικώ μόνιμα στον Βαρνάβα. Στα δώδεκα αυτά χρόνια διαπίστωσα ότι είναι ωραίο να μένεις σ' αυτό το χωριό, αλλά δύσκολο να ζεις! Αντιμετωπίζεις προβλήματα καθημερινότητας που πρέπει συνεχώς να παλεύεις για να τα λύσεις. Αυτό σημαίνει αγώνες και διεκδίκηση, κάτι που σημαίνει ότι η συμπόρευση με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» είναι μονόδρομος. Με υποψήφιο δήμαρχο τον Σπύρο Ηλία, που η συνέπειά του στα κοινά είναι αναγνωρισμένη απ' όλους, διεκδικούμε έναν καλύτερο Δήμο. 

 

ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

Γεννήθηκα το 1969 στο Βαρνάβα όπου ζω μέχρι τώρα μόνιμα. Έχω ένα γιο 27 χρονών τον Κωνσταντίνο. Τελείωσα το γυμνάσιο Καπανδριτίου και το 3ο ΤΕΛ Χαλανδρίου. Εργάζομαι επί σειρά ετών ως εξωτερικός συνεργάτης σε όμιλο στο κλάδο τροφίμων. Η αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα με παρότρυνε να ασχοληθώ ενεργά κατεβαίνοντας με τον συνδυασμό της Λαϊκής Συσπείρωσης για να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις το καλύτερο που μπορώ για το χωριό μας. Ελπίζω με τη δύναμή σας να μου δώσετε την ευκαιρία να αγωνιστώ με τη Λαϊκή Συσπείρωση για ένα καλύτερο μέλλον του Βαρνάβα.